Aynurpl kendi kötü tecrübelerini kendine sakla istiyorum insanları germe istiyorum
Herkesin muayenesi bir değil her bunye aynı değildir senin canin acır benim canım acimaz
Kesinlikle alttan muayne olmayin diyemezsin hiç kimseye sen bu duruma benim gbi mecbur olanlar var en iyisini doktorlar bilir boş boş konusuyosun anca
Ben şimdi yarınki kontrole korkuyla gidicem mutlumusun
Bu postu actin da ne oldu anlamiyorum ya seni ve senin gibi insanları anlamıyorum!!