kozerr Kızlar 36+1 oldum bugün kontrolüm vardı son 2 haftadır bebek haftada 100 gram anca alıyor doktorum böyle gider kilo alımı durursa sezaryene alırız direk dedi şuan kilosu 2300 başına böyle bir şey gelen var mı küveze filan girdi mi bebişleriniz
Mukocetin kozerr Mrb canım ben de senin gibiyim ne yaptıysam az kilo alıyor. doktor 9 gün geride geliyor dedi ama çok önemli değil dedi şuan 36 ya girmeme 1 gün kaldı 39 kadar doğumu beklicegini söyledi doktorum kilo almıyor diye sezarya dan bahsetmedi
Buket1906 kozerr 2365 gram doğdu 37+3 de çok şükür küveze girmedi şimdi 21 günlüğü sadece çok zayıf oluyor ama topluyorlar hemen canım önemli olan sağlığı 🤲
kozerr Mukocetin canım az da olsa alırsa sıkıntı yok aama alması tamamen durursa bebek için sıkıntı olur dedi bana
Mukocetin kozerr anladım canım bı sıkıntı olmaz inşallah hayırlısiyla kucağına alırsın insall canım dünya ya gelsinler kg sorun değil alırlar gene 😊
kozerr Buket1906 hayırlı olsun öncelikle miniğiniz 🥰 inşallah bizde de sıkıntı olmaz teşekkür ederim yorumunuz için