Bende 35+2 yim rahim ağzı kısalığım var. Dün gece sağ karın, kasık ve belde ağrım vardı 2,5-3 saat sonra azlmıştı ama dr a gittim sancı ve açılma çıkmadı ama dr bu kdr geç gittiğim için kızdı bir daha ağrını takip edeceksen de en fazla 1 saat takip et dedi. Düzenli bir kasılma olsa açılma yapar doğumunu başlatırdı dedi.