Sabisskalay Sevgili anne adayları , bugün 40 haftamıza girdik ve bizde henüz bir hareketlilik yok doktorumuz cuma gününe kadar süre verdi normal doğum icin doğumu kolaylaştırmak , rahim açılması icin bana önerebilceğiniz neler vardır ?
metehaninannesiii Sabisskalay hurma yiyin bol bol yuruyus yapın birde ahududu yaprağı çayı için ama o çayı doktorunuza sorun tabi