Yaya Selam kizlar doktorkan tahlilimde plt yuksek oldugunu soyledi ama ilac vermedi bi daha tahlil yapilsin dedi ama 14 gun sonra.cok korkuyorum acaba bebeye bi wey olurmu 25 haftalik hamileyim
Zeysezer Yaya benimde yüksek çok değil ama 418. Demir eksikliği anemisinden oluyoemış ama ilaç vermedi şuan sadece folidoce kullanıyorum