bebis01 merhaba arkadaşlar gizli şeker bende varmış sağlık ocağında tahlil verdim aile hekimi gizli şeker olduğunu söyledi pazartesi kontrolüm var doktora gidicem sizce bi yan etkisi var mi
bebis01 Angelangell eevt canim aile hekimi öyle dedi pazartesi gidicem ama korkuyorum bi fikrin varmi
Angelangell bebis01 bende 35.haftadaa sekerden şüphelendikleri için verdim pazartesiye kaldı sonuç bende korkuyorum bakalım ne çıkacak.hicbir fikrim yok benimde Hakkımızda hayirlisi
bebis01 Angelangell ayyy canim benim sen yolu bitirmişsin ne kaldı ki suyunun sırasında doğuma sağlıkla kucağına alırsın ben inanıyorum 🥰