kızlar benim göbeğim 24 haftalık daha yeni belirdi ama belirdikten sonra da üstünde kedi tırmalamis gibi izler var sanırım bu çatlak ve giderek çoğalacak diye korkuyorum bi çatlak kremi kullanmak istiyorum artık acaba sizler nasıl yapıyorsunuz doktora mi danışıp aliyorsunuz yoksa kendiniz mi herhangi bi krem kullandınız