alininannesiii Arkadaşlar bugün detaylı ultrasona girdim benim gibi girip bebekte kalp ritim bozukluğu olan var mı iki haftada bir kontrole gitmemi söyledi normal de ayda bir doktora gidiyordum korkucak bişey yok dedi ama bilemedim 22+1 im
hapnoo alininannesiii bende ritim bozukluğu vardı 16 yaşında anjiyo olmuştum 1cide normal doğum yaptım bir sıkıntı olmadı.
Beyzan alininannesiii izlediğim bir doğum videosundaki kadının bebeğinde varmis doktor bu haftalarda normal ama yakın takip edeceğiz riskli bir durum yok demiş ve 1 ay sonra normalde dönmüş bebeğin kalp ritmi inşallah sizinki de öyle olur. İçinizi ferah tutun😌
alininannesiii Merve2234 hiç bir şey yapmadım zamanla düzelen birşeymiş bende kafaya çok takmıştım geçicek merak etme