Azramina21 banada tam tersi çok sismissin diyorlar geçen gün eltimle görüştük görür görmez bana diyorki ne kadar sismissin yolda görsem tanımam seni yuzun gözün şişmiş diyor 😠 eline ne geçiyor moral bozunca anlamadım hamile bir insana almışsa bile olsun alcaksin tabi yakışmış gibi cümleler kullanılır zaten pskolojimiz değişiyor birde bu sinir bozucu insanlarla uğraşıyoruz 😠