77Ozge77 24 haziranda spinal sezeryan ile kızıma kavuştum. 2. Sezeryanımdı. Allah herkese sağlıklı kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻❤️
_hira_ 77Ozge77 maşallah hayırlısı olsun sağlıkla büyütün inşallah 🧿🙏🏻💐 bende ilk spinal ile oldum 16 gün sonra da 2. Yi spinal ile yapacağım . 2. Sezeryan daha zor oluyor diyorlar öyle mi oldu acaba ? Ameliyathane de kalma süresi daha uzun oluyor 2. De diyorlar .
Defne34 77Ozge77 Gozunuzaydın Allah analı babalı buyutsun ınsallah. 2.sezeryan nasıl oluyor benım de 2.olacak korkuyorum Yanı ıyılesme sureci ağrılar vs. Daha mı kolay daha mı zor oldu bıraz bahseder misinız?
BurcuGorkem Allah bağışlasın 😊 Nasıl hissediyorsunuz, ağrılarınız nasıl birqz bahsedermisiniz ben de spinal sezeryan olucam muhtemelen
77Ozge77 BurcuGorkem Hastanedeyken çok ağrım olmadı serumlardan dolayı. Eve geldiğimde de sadece oturup kalkarken bi acı oluyor ama dayanılmayacak gibi değil. Sütümde yavaş yavaş çoğalıyor. Kısacası iyi hissediyorım ☺️
77Ozge77 _hira_ Ameliyathanede 50 dk kaldım ama daha zor değil benim için acısı ağrısı falan aynı. Allah sizinde yardımcınız olsun inşallah🙏🏻
77Ozge77 Defne34 Teşekkür ederim 🌸 Aynı bana göre acısı ve ağrısı daha fazla ya da daha az değil gibi