Eylulunannesiii Kızlar sezeryan olduktan sonra bebeği götürüyorlar mi bizimle birlikte mi gidiyor odaya nasıl oluyor merak ediyorum ikinci doğumum ama kızım erken doğdu gu için kuveze gitmişti bu sefer nasıl olacak çok merak ediyorum aydınlatır mısınız
plakayerli Eylulunannesiii ameliyata girerken aileme kapıda beklemelerini bebeği 10 dk sonra getireceklerini söylediler. Bebek gelince camlı bi odaya götürüp ilk işlemlerini yaptılar bu arada ailem de onları izliyordu. Ben odaya geçince bebeği de odaya getirdiler
NsbLiyazeynep Bebek odaya gidiyo yaklaşık 15 20 dk sonrada sizi götürüyolar odaya yani benim oğlumda öyle olmustu