BurcuGorkem Oğlenden beri kasıgım ağrıyor kalçama ve bacagımada vuruyor. 21. Haftamdayım normalmi geçmemesi , hani arada agrıması normal biliyorum ama geçmedi hala
Es_eskaya51 BurcuGorkem Doguma kadar agrimasi normal aylardir cekiyorum gececegide yok gibi allah kolaylik versin sizede
Sevcan34 BurcuGorkem dinlendiğin halde geçmiyorsa bence görün bende aynı şikayeti yaşadım 20 haftamda bu yüzden rahim ağzım kısalmıştı Ağrı’dan ve bebek bası baskı yapıyordu erken doğum riskim var hala devam ediyor bence ihmal etme cnm😭😭😭