Prettywoman91 Merhabalar, yoykonun 8in 1 park yatağını aldım. İçine yatak ne alacağıma bir türlü karar veremedim. Arkadaşlardan biri baby hope soft yaylı yatak önermişti ama yüksekliği 21 cm diyo cok yüksek olur gibi geldi. Sizler nasıl aldınız acaba 😊
YuvarlanamayanPandaa Prettywoman91 ben sert bir kavuçuk alacagım içine çünkü yün döşşek yapacagım için
Aysnn3705 Prettywoman91 bn civilden aldım 5-6 cm kalınlığında park yataklar için olandan kujju mu neydi sanırım markası alt kata kalın yatak almayı düşünmüyorum nnem yün döşek yaptırdı onun için
zgih765 Prettywoman91 Hibbouxnun botanic baby yatağına bakabilirsin biz çok memnun kaldık yüksekliği 17 cm sertlği vs çok ideal kalilteli bi yatak bebeğim rahat rahat uyuyo
Ays0 Ben de yataş twiny yatak aldım beşiğimiz Kraft park beşik ve kurulu şuan. Ara kat için çok güzel oldu ne ince ne de kalın durdu. Bir yüzü sert bir yüzü yumuşak yatağın bebek omurgasina göre kullanılıyormus