Merhaba, happy kids de sordum ama bir de burda sormak istiyorum😓 doğum yaptım bebegım bir aylık kalça ultrasonunda gelişim geriliği var dedi dr. Açıları 57 çıkmıs. Çift bez tak dedi ama sıcakta çift bez çocuga eziyet gibş. Faydası var mı gercekten başına gelen var mı acaba😓