Dilangunes Hanımlar 35+2 hamileyim oturma odasının kapısının kulpu kırıktı kapıyı çektim çektim defalarca kapansın diye kulpu çıktı elim karnıma çok hızlı bir şekilde geldi tam ortasına acıdı baya birşey olmuşmudur bebeğime içim içimi yiyiyor?
marbling10 Dilangunes konuyu anlatmamışsınız ki, yandaki üç noktaya tıklayarak düzenleme seçeneğini kullanıp olayı detaylı anlatırsanız yardımcı olacaklardır
minicikanne Dilangunes Bende dış kapıyı açarken karnımı hesaba katmamışım kapı karnıma vurdu geçti. Bişey olmadı Allahtan.
Kaderimm Dilangunes bebeğin haraketlerini kontrol et cnm tatlı biseyler yiyip soluna yat ama ne olur ne olmaz sen yine önce bı acile git baksinlar
Yesima_09 Dilangunes Canım bende geçen kapı kulpuna çarptım geçen baya bildiğin karnım morardı ama 2 kez kontrolüm oldu hiç bir sıkıntı olmadı korkma bebekler suyun içinde. Senin kasların, deri dokun, yağ tabakası kesesi onu koruyor
marbling10 Dilangunes geçmiş olsun hareket hissediyor musunuz? Hissetmiyorsanız şekerli bir şey yiyip bekleyin 10 dk, acile gidebiliyorsanız gidin imkanınız yoksa 112 yi arayın baksınlar stres yapmayın sakin olun. Trafik kazalarından bile sağ çıkıyor bebekler Allah isterse hiçbir şey olmaz
Dilangunes minicikanne Baya büyüdü artık gelen darbelerden koruyamıyoruz 🤷♀️ Hareket ediyor şuan ama bilmiyorum inşallah bişey olmaz
Dilangunes Yesima_09 Çok sağol canım şuan oturuyorum ve hafifte olsa hareket ediyor Allaha kaldı artık nasibimizde ne varsa onu yaşıyoruz 🙏 karın baya baya büyüdü çok dikkat ediyorum ama bazen gözden kaçıyor böyle oluyor
Dilangunes marbling10 Evet şuanda oturuyorum hafifte olsa hareket ediyor inşallah bişey olmamıştır rabbime emanet artık 🙏
-Zeynepakms- Dilangunes Bende geçenlerde çarptım karnımı hatta endişe ettim ama muayenede çok şükür birşey olmadı doktorum bebek suyun içinde kolay kolay çok sert Bi darbe almadıkça birşey olmaz demişti canım geçmiş olsun dikkat etmekte fayda var.