Seher_elif_turgay Kabızlık sorunum var ve sanırım hemoroit olmusum ve bunun icin kantolon yagi kullaniyom iyi gelir diye başına gelen varmi bana önerebileceğiniz bi kirem varmi acaba😔
gulin-35 Seher_elif_turgay son haftalardayım bende aynı dertten muzdarıbım proctolog ve anestol krem kullanıyorum 🤷🏻♀️allh kımsenın basına vermesın cok zor
Cerenn12 Seher_elif_turgay canım ben de öyle oldum ama sonra geçti Aç karnina kayısı ye ve ılık su iç çok iyi gelir
MercimekveAnnesi16 Seher_elif_turgay andız (ardıç )pekmezi diye geçer çok faydası var hamilelikte kullanılmasının bi sakıncası yok
Cicekdeniz Seher_elif_turgay bende de aynı durum olmuştu başlangıçtı akabinde tuvalete girip çıktıkça ve gün içinde sık sık zeytinyağını merhem gibi uyguladım ve bu sorunu bitirdi. Zeytinyağınıda öneririm
Seher_elif_turgay gulin-35 amin sanırım bnim başlangıç galiba ilk defa böyle oldum ve napcam bilmiyorum