Lilium
Merhaba kızlar dün kontrole gittiğimde doktor, bebeğin kalp atımlarında bir anomali farketti. Bugün tekrar kontrol etti aynı durum olunca fazla bekletmek, risk almamak için sezaryen günü verdi. İki gün sonra bebeğimi kucağıma alacağım çok sevinçliyim bir yandan da korkuyorum inşallah kalbinde bir sıkıntı çıkmaz yavrumun. Epidural olacağım. Tavsiyeleriniz var mı acaba neler yapmam gerek?