Lavinya1 Canım SABİM e dilekçe yazıcaksın açık açık yaşadıklarını resmi bir dille ama harfi harfine ne yaşadıysan yazacaksın saati saatine hangi tarihte gittin hangi saatte oldu hangi doktor girdi, sana kimler baktı onların hepsini tek tek yazıcaksın ve o anda aşırı ağrın olduğundan dolayı sana imzalatılan kağıdıda belirt mental durumum iyi değilken bana kağıt imzalatıldı diyebilirsin ayrıca o kapıt tahminimce 5-10 dk uyuşturan anestezik bir iğne olman için bir sorun teşkil etmediğine dair o iğneyi olmana dair imzalatılan bir kağıttır. ( bu kişileri bilmiyorsan hastanenin sitesine gir ve bu kişilerin yüzlerine bakarak isimlerini bir kepıda yaz dilekçende belirt ) her şeyi açık ve net yazarsan sabim direk senin dilekçe verdiğini bile belirtmeden hastaneyi incelemeye alıyor hastanenin bile haberi olmadan teftişe gidiliyor kameralara bakılıyor…