Birglbiray Bi kaç saatir ara ara su şeklinde akıntım geliyor hafif sarı renkte internetten araştırdım doğumla alakalı şeyler yazıyor iyice endişe ettim. Lütfen bilem varsa yazsın acile gideceğim ama eşimi bekliyorum ne olur ne olmaz diye
1987gokce Birglbiray son haftalardaysan acile gitmen iyi olur. Benimde ilk gebeliğim kasılma, sancı, su, kanama olduğu zaman mutlaka gel demişti doktorum.
Birglbiray 1987gokce 33 haftalığım canım emin olamadım işte su şeklinde ama azar azar geliyor normal mi değil mi of
1987gokce Birglbiray geçen gece benimde çok sancim vardı kasılma vs acile gittik. Kan idrar,nst, ultrason, çatı muayenesi oldum bişey çıkmadı ama içim rahatladı. Git canım bu kadar endişe edeceğine.
Sinemkurtkarakussk35 Birglbiray az az şeklinde gelebiliyomuş veya sızıntı şeklinde bende olmuş doktorum öyle demişti ayrıntılıdan sonra.1-1.5 ay kontrol altında tutuldum sonra düzeldi kesede bi delik açılmıştır sonra kendi kendine kapanmış olabilir dedi. Ege üniversitesi hastanesinde.
Birglbiray 1987gokce gitcem canım bebeğe birşey olur diye endişeleniyorum daha erken bir şey çıkarsa 😏 çok teşekkür ederim
Aynurpl Birglbiray ben bu gün gittim 34+3 haftalık hamileyim alttan muayene etti birşey demedi 6 saattir sancı çekiyorum ve birazda kanama
1987gokce Birglbiray su gelmesiyle bişey olmaz canım endişe etme güzel haberler al inşallah. Çok geçmiş olsun