Kkbrr yani açıkçası ben doktorumun dediğini aktarayım size. Ben folidoce kullanıyordum. Doktorum bunu yazmıştı. Sonrasında ilacım bitince kontrol günüme daha vardı aile hekimine gitmek zorunda kalmıştım bana folbiol yazmıştı oradaki doktor. Sonrasında baktım mg daha yüksek, araştırmak istedim. Kimisi işte mg yüksek olduğu için doktorlar öneriyor, sadece devlet bunu karşıladığı için bu ilaç yazılabiliyor vs gibi şeyler yazmıştı. İçime kurt düştü, doktorumu aradım bir sonraki gün, anlattım durumu. Doktorum bana evet o yüksek ve kullanmanı tavsiye etmem benim yazdığım ilacı al onu kullanma demişti.