oyku27 Kızlar 11+1 deyim idrar yolu enfeksiyonum var sarı akıntım var ama ne yanma, ne kaşıntı blr şey yok. Doktor dedi ama ilaç vermedi bnm gibi yaşayan var mı ne yapmam gerek
Mom0891 oyku27 canım bol su iç❤️2.5-3lt içiyorum ben .Bu 3.enfeksiyonum 🥵iç çamasırını sık değiştir.Çorapsız gezme ben doktoruma sorup kızılcık suyu içmeye basladım bana izin verdi sende sor iZin verirse içersin🌸Şuan akıntım yok denecek kadar az bende salı tekrar tahlil vericem umarım son bulur şu enfeksiyon ❤️Çok geçmiş olsun
atlasinannesii oyku27 dut kurusu kaynatıp içiyorum idrar yolunu temizliyormus araştırıp sorup kullanabilirsiniz
uzlet oyku27 bende 12 deyim gitmişken tahlil verdim bakteri çok yüksek çıktı akıntım da o yüzdenmiş demek ki. Sadece bol su içmemi söyledi ama içemiyorum 😔 ne yapıcaz ya
Masalannesii oyku27 36+2 deyim hamileligimin başından beri enfeksiyonla uğraşıyorum 🤦🏻♀️ geçmek bilmiyor ya doktor 2-3 sefer antibiyotik yazdı kullandım ama nafile benimki geçmiyor ayaklarını sicak tut canım iç çamaşırını her gün değiştir utule o şekilde kullan bol su içmeyi ihmal etme en kısa sürede geçer inşallah senin benimde akıntı var sadece onun dışında hicbir belirti yok düzenli bir şekilde çamaşırını değiştir ayaklarını sıcak tut bol su iç sonra idrar tahlili ver geçer biran önce inşallah 😘
Mom0891 oyku27 canım ben de çok az içiyordum inan suyu arttırdım akıntım azaldı sık tuvalete gidiyorum ama idrar rengim bile düzeldi ❤️
oyku27 uzlet al bnden de o kadar 5 bardak ancak yani 2 yaşında kızım var sürekli onun etrafında dönmekten bna sıra gelmiyor ki
MercimekveAnnesi16 oyku27 andız ( ardıç ) pekmezinin faydası var enfeksiyon söktürme basur egzama balgam gibi bi çok seye bakabilirsiniz zaten
Mom0891 22meltem canım valla her sabah küçük fincana içiyorum akıntım yok denecek kadar az.Birde 2.5-3lt su içiyorum beraberinde ❤️Salı tahlil veriyim kızılcıgı bırakıcam kuru dut yemeye devam edicem duruma göre
Prensannesi_0101 oyku27 ben de 8 haftaligim enfeksiyon var. Ama ne yanma ne kaşinti var. Sadece arada cok az akıntı oluyor
Mom0891 22meltem ben doktorumdan izin aldım canım sende sorarak iç mutlaka🙏🏽doktorundan habersiz içme kuzum