@Kelebek14 annenizin söylediğinin zorunuza gitmiş olmasını çok iyi anlıyorum. Benim annem de hiçbir zaman samimi olarak “ben gelirim, yardımcı olurum sana” gibi cümleler kurmadı. Hep “ben yapamam, ben bakamam” diyor ve ben de çok üzülüyorum, bir de tek kızıyım ve ilk torunları olacak bebeğim inşallah. Kayınvalidem çalışıyor, gelemez. Gelse bile hiçbir şeyi benim istediğim gibi yapamaz. Bir de ona sinir olurum. O yüzden istemiyorum onun gelmesini de. Ben de tek başıma olucam doğumda, başlarda çok üzüldüm bu duruma ama artık alıştım. Tırnağın varsa kelini kaşırsın, kimseden kimseye fayda yok.