Merhaba anneler, 28. Haftada kan uyuşmazlığı iğnesi olucam. Ama normal muayeneme daha 3 hafta var. Özele gidiyorum. 28. Haftada iğne olmak için direk gidip bankodan işlem mi yaptıracağım yoksa doktordan randevu almam gerekiyor mu kayıt açması gerekli mi?