Başlık Belki dikkat çeker çünkü ilkinde sadece tek bi yorum vardı ,25 haftalık hamileyim sancılarım çok sıklaştı , doktora gittim kadın doğum korkulacak bişey yok dedi başka bi doktora gittim erken doğum var dedi ama , böyle yerimde duramıyorum neden olabilir erken doğum dan dolayı mı vitamini eksikliği mi illaki yaşayan var adet sancısı gibi belimde ozellikle toplanıyor