Anneadayii22 Merhaba kızlar 8 haftalik hamileyim ama aşi cikti bana 12 haftaliktan once yapilmiyor diye biliyorum saglik ocaginda gebelik kaydim yok acaba o yuzden cikti bana
Nesityyy Anneadayii22 canım ben 20+4 haftalıgiz.. banada aşı çıktı doktorumla konuştum onermiyorum dedi.. Emzirirken aşı ola bilirsin dedi ama şu an olma dedi.. tamam dedim zaten olmayi da düşünmüyordum..