Kafam karıştı rahim kalp şeklinde olunca bebeğin tutunması zor mu? Duşuk mu oluyor? Doktor dedi ki ameliyatlık birşey olsaydı Not olarak yazacaklardı ve konuyu kapatacaklardı ama ameliyatlık durum yok dedi. Eşimin de sonuçları iyi olmasına rağmen gebelim oluşmamıştı kapalı tüp yüzünden herhalde? Adetim çok düzensiz gebelik yine de olur mu? Hormonlarım çok iyi 😒🙏🏻Boyle hamiş kalan var mı kızçeler🎈