Ipeksari57 bende 40. Haftadayım canım 3-4 gün önce az az su oldu bende de bugün de oldu hatta az az geliyor bende anlamadım nişan gelmedi , sancım da arada oluyor
Hastaneye gittik bugün randevu vardı bebeğe karnımdan baktılar herşey iyi dediler . Sancım çok olmadığı için ve su aşırı gelmediği için yatış vermiyorlar bakalım 2 gün sonra da kendi doktoruma gideceğim randevum var