Asel4220 Balonda otuyorken zirai ilaç attılar balkonun önündeki ağaca 3 4 dk kokusunu alana kadar solumuşum çok üzüldüm ve sinirlendim
Pakize_dogan Asel4220 devletin attiginin çoğu su oluyor zaten bir şey olmaz korkma süt yoğurt ye gecer
Symazturk Asel4220 bizim de kurumda ilaçlama oluyordu kokusuz ilaç ama zararı çok fazlaydı durmamaya çalışıyordum odada 🤭
Asel4220 Symazturk aynen hep muhabbet halindeyiz birde 4,5 yaş kızımda balkonda sesimizi duyuyor hiç sıktı gitti motorlu makine ile motor sesini odun kesme bıçkı sesi zannettim sınra koku gelince uzandık bi baktım ki ilaç atıyor