Göğsünden su geldi çok erken değil mi haftam.yasayanlar bilgisi olanlar yazsın lütfen
Sekerk 29 haftada oğlum çok bastırdı birden 1 damla geldi sadece
Bende de geldi o haftalarda bi daha gelmedi hiç 33 deym