Kızlar ben 14+1 haftalık hamileyim 10+5te hastaneye gittik doktorum kordonunda kist gördüğünü söyledi normalde benimde çikolata kistim var bi türlü kurtulamadım bu kistlerden neyse dedi ki kistse sorun olmaz ama yapışık değildir inşallh dedi yani kordon Rahime yapışık olabilir veya kist olabilir 2 haftaya tam belli olur dedi . 13. Haftada gelebiliriz dedik eşimin işinden dolayı ve mahrumiyet bölgesindeyiz ondan dolayı tek başıma merkeze gidemiyorum. Eşim göreve gitti geldi 1 gün durmadan geri gitti 3 günlük geri geldi derken bugğn tekrar gidiyor salı günü gelecek inşallah . İlk başta kordondaki kisti çok kafama takmadım ama 1 haftadır gidemedim diye heralde bebeğim içerde ölecek gibi hissediyorum böyle bişey başına gelen varmı 🥺