İkinci hamlileğim. İlkini suyum geldiği halde gram açılman yok die özel hastanede sezeryana alınmıştım 8 yaşını bitirdi kızım. Şimdi de tekrar hamileyim ve arkadaşlarım vs normal doğum yap dio aslında bende istiyorum ama korkuyorum annem yapamazsn dio. Her özel hastanede bunu üstlenmiyo zaten o sorumşuluğu almıyor. Sezeryan sonu kalkman vs zor oluyor ilkinde boynumda belimde vs agrısı kaldı hala çekiyorum siz olsanız normal mi yoksa sezryan mı yapardınız???