UlkerKamran 32 haftalik hamileyim ,mantar yuzunde hamileleiyim zehir oldu,,cok kasiniyo.bu durum dogumu nasil etkiler? Dogum aninda bebege gece bilirmi?? 2gun olmuyo ,sonra yine kasiniyo.hamile kalmazdan oncen vardi mantar.,ama hamileligim boyunca rahatsiz etmedi,simdi akintim cok,5,6haftadir,,yine mantar olusdu(((
deletedmom24 UlkerKamran siğil mantar vs varsa bebeğe geçmemesi için normal doğum yaptırmıyorlar diye biliyorum bir an önce halledin. Zeytinyağı falan ısıtıp sürün faydası olur kaşıntısını alır. Dayanabileceğiniz kadar sıcak olsun
Bahar54 Rahimde incelme yapabilir fitim veriyorlar en iyisi ihmal etme erken doguma kadar goturebilir.