14 haftalık gebeyim ara ara sarımsı yesilimsi akıntım oluyor. Normal mi? Neden olur doktora gitmeli miyim ? Önemli bir sey midir korktum birazck bir de 1 2 saattir ara ara vajinada agrı gibi bisey hissediyorum ama hafif bi agrı . Bununla baglantılı mıdır ki ?