Mervecihan2635 çift yönlü. Aslında ben sök tak uğraşmak istemedğim için bunu aldm. Tekerleri küçük olduğu için katlanınca arabanın bagajına rahat sığıyo. Hatchback arabamız. O yüzden en küçülebilen buydu. E bebekteki tüm arabaları inceledim resmen. Hepsinin tekeri büyük olduğu için çok yer kaplıyo. Ve ağır oluyolar. Time biraz daha hafif diğerlerine göre. En azından kucağımda çocuk varken tek elle katlayıp kaldırabilirim diye düşünüyorum. Puset kullanımı da ayrı ayrı. Yani o portbebe mi diyolar bilmiyorum. o kısma puseti oturtmuyosun. Onu çıkartıp yerine puseti oturtuyosun. Küçük tekerin dezavantajına engebeli yolda zor gidiyo diyolar. Ama ben araba kullanıyorum aktif olarak. Gittiğim yerlerde de öyle rahatsız edici engebeler olmuyo. O yüzden sorun etmedim. Bide ipi var. Katlanınca bavul gibi arkandan çekebiliyosun. Yada omzuna asabiliyorsun