MMmommy Kızlar bugün folikasit içip içmediğimi unuttum şimdi 1 tane içtim. İçtiysem iki tablet içmiş olucam. Bi sorun olur mu bilgisi olan var mı?
diamond2635 MMmommy hayır canım bir sorun olmaz dolik asit ilaç değil ki üstelik bazı doktorlar iki doz veriyor.
1Tubii MMmommy folik asitin fazlası vücuttan atılıyor bir şey olmaz işin ahat olsun. Gün say tablette yada şu tarihte biticek de hesapla unutunca 2 içemezsin daha 🙂