Gizem1212 ben ilçede devlet hastenesine gidiyordum, doktor haftaya gel dedi ben de randevular dolu dedim, sen gel gebelere randevusuz bakılıyor dedi, gittim sorun olmadı.
tabi bu ay önceydi.
özellikle son haftalarda sık gidiliyor ve randevu bulmak nerdeyse imkansız bu şekilde.
Doğumu yaklaşan gebeye bakmak zorundalar