Sdtcnts Kızlar 9 gün oldu yapalı. E nabız da yok sonuç. Sizce çıkmadı mı daha yoksa e nabızda mı yok? Yaklaşık 10 güne çıkar demiştiler
Lulemom E nabıza düşmüyor özelde yaptırdıysan. Bana 3 gün dediler 3 gün sonra çıktı. Zaten e nabıza düşse bile ordaki değerlerle değil, yaptırdığın yerden grafik sonucu oluyo. Onu alman gerek. Orda yazıyo risk oranları falan.