Dilekk61 ay dilerim ki yavrunuzu sağlıkla dünyaya getirip büyütün . Siz hiç doktorları dinlemeyin , yanılıyorlar . Ben oğluma hamile kaldığımda bana bu bebeğin kafası gelişmez , gelişse de mutlaka engeli olacak bunu aldır dediler . Maşallah benim oğlumun burnu bile akmaz. İyi ki dinlememişim iyi ki kendime eziyet etmemişim . Şimdi 36 haftalık kızıma hamileyim yok burun kemiği yok , yok ensesi kalın neler neler söylediler Rabbime şükür hiç bir şey yok.