Seyhan-Sefa07 Merhaba bayanlar ben dogum valizini hazirladim buyuk ihtimalle temmuz sonu gibi dogum yapcam kiyafetlerini tekrar yikamam gerekiyormu birde sizler dogum valizine neler koydunuz simdiden tesekkur ederim
Puduhepa Seyhan-Sefa07 ütüleyip kilitli poşetle hazırlamışsan tekrar gerek yok canım bende öyle yaptım