Kızlar merhaba 33 haftalık ikizlere hamileyim tansiyonum yükseliyor ve idrarımda enfeksiyon çıktı protein kaçağı var mı diye 24 saatlik idrar biriktirdim onun sonucuda referans değeri 0.30 yazıyor benim 0,41 çıkmış aynı şeyleri yaşayan anneler var mı?