Merhaba, umarım herkes sağlıkla bebeğini kucağına alır. 5+4 teyim ben de. Minicik bir kese gördüm geçen hafta. 2 haftaya kalp atışını duyarsınız dedi doktor. Geçen sene bu zamanlar düşük yapmıştım 8 haftalıkken. O yüzden biraz korkuyorum bu sefer de. İnşallah hayırlısıyla bu sefer bebeğimizi kucagimiza alacağız.