Sedakus Merhabalar herkese, ben şuan 23 hafta içerisindeyim az önce yalnızca sağ göğsümden bir kaç damla sarı sıvı geldiğini farkettim buna benzer durum yaşayan oldu mu?
Babymk Sedakus ara ara gelir o hiç sıkıntı yapma kendine. O erken doğumu tetikler dedikleri kasten göğüs ucunu çok fazla uyarırsan olabilir. Doğumdan sonra sütün hemen gelir inşallah ne güzel sevin bence 🤗
Ozge98 Sedakus benimde tam 23.haftadan beri geliyor o gelen ilk sütünüz doktorum sıkmamamı ve sıkı sütyen giymemi söyledi sıkmak erken doğumu tetikleyebiliyormuş bende erken geldi sütüm acaba erken doğum yapar mıyım diye korkmuştum ama 38.haftamdayım hiçbir sıkıntı olmadı merak etmeyin 😊
Gul2528 Sedakus benimde sanırım 28 haftaliktan beri geliyordu 4 gün önce doğumum oldu doğumdan sonra 3 gün boyunca o sarı sıvıdan geldi
Sedakus Akoalalover ya öyle mi hiç uyarmadım aslında ama biraz kaygılandım tabi erken doğumu tetikliyor diyenler olmuş internette 🤦🏼♀️ Çok teşekkür ediyorum cevabınız icin🌸
Ayanbsra Benim 16? Haftamdan beri sıvı geliyor şuan 38 haftalık sarıya döndü doktoruma sormustum bir sıkıntı yok güzel birşey demişti
Sedakus Babymk evet uyarmıyorum göğüs ucunu ama birden görünce çok şaşırdım inşallah bebeğimizi de besleyecek sütümüz bol bol olur hepimizin🌸
KuzeyiinAnnesii Ozge98 merhaba sızlama oluyormuydu sizde sizlamanin bu gelen sıvıyla alakası var mı acaba?
Sedakus Ozge98 çok teşekkür ederim evet ben de erken doğum diye okuyunca korktum ama normal bir şey oldugunu duymak güzel ❣️
Ozge98 KuzeyiinAnnesii evet sızlama, sertlik , ateş basması da oluyordu göğüslerimde daha sonra geçti sızlaması süt üretimi olduğu için hormonlardan dolayı oluyor bunlar normal demişti doktorum
KuzeyiinAnnesii Ozge98 sanki göğsüme taş oturmuş gibi hissediyorum nefesim kesiliyor acayip sızlama var birde utanıyorum doktorumdan erkek olduğu için sormaya ondan size sorayım dedim kusura bakmayın🙏
Ozge98 KuzeyiinAnnesii estağfurullah kusura bakacak bir şey yok benim doktorumda erkek utanmayın hiç soru sormaya sonuçta sağlıkla ilgili şeyler 😊