kizlar 39+5 de 25 haziranda aksam 8de belime ve kasigima beni rahatsiz etmicek derecede sanci girmeye basladi ben ewde yuruyus yaptim sukuat cektm dus aldim biraz sıklastı bide kanamam oldu fqzla beklemek istemedim 23.00 da hastane geldim 3 santim acilmam varmis tabi yeterli degil sancmda cikiyomus ama vok degil ewe yolluyodu ben uzak deyince bana yatis verdiler odaya ciktim artik elimden geleni yaptim orda sanci gelince ıkındım ettim sansim sıklastı asaga dogumaya indim alttan muane ettiler gene 3 santm ama sancim cogaldi gene odaya yolladilar bi anda butun suyum bosaldi ama nasil su kovadan dokuldu resmen suyumda fazlaymis neyse doktor genede yolladi gece 3 te gel dedi odada hic durmadam ama ben koca koridoru fuul yuruyus yaptim ki kesinle verecegim tek tavsiye sadece yuruyus sakin yatmayin ben acilmami kendim getirdim sancm gelince actm bacagimi ıkındım sancm bidaha cogaldi gittim bakti doktor tamm bidaha odaya cik burda bosa durma odanda cek sabah 6 da gel.dedi gittim sabah 6 da artik tum gucumle ntsye bagladilar ama sancidan da duramiyom oyledi bi ıkınıyomki doktor alttan bakti okadar ıkınmisımkı sancı gelince yarim saat icinde 9 santim acilmam oldu hemen ustumu giydirdiler dogumhanede yuruys yaptm sukuat cektm alttan tekrar muane bebeg dustu keseye iste son ewde biraz acikli agrili ve yorucu sabah 6.58 dogum yaptim suan odada oglumla uzaniyo,z 🤗
Allhim herkese hayirli dogumlar nasip etsin insallhh🤲. tek tavsiyem yataga bagli kalip bagirmayin sakin sadece yuruyus ve ıkınma