Anneler merhaba artık bende doğurdum rabbim bu duyguyu bütün kadınlara yaşatsın harika bisey en büyük hayalimdi kendi doğumumu buraya yazıp sizlerle paylaşmak 41 inci haftada yatısım yapıldı suni sancı ile doğum yapacaktım korku değilde sürekli bi endise vardı doğuma gidecem sabahın gecesi hiç uyumadım kesinlikle böyle bisey yapmayn mutlaka uyumaya çalışın çünkü doğum için en çok ihtiyacnz olan şey enerji sabah doğumhaneye 1 santim açıklık ve sıfır sancıyla yatısım yapıldı açıklık ilerlersin diye vajene balon yerleştirdiler bu balon düşünce açıklık oluyormuş yarim saat sonra düştü balonum 3 cm açıklıkla suni şancı başlandı öğlen 2 gibi sancıda ilerleme yapmayınca akşam saat 10 da suyumu patlattılar baktılar yine değişen bisey yok spinal sezeryane aldılar gece 12 de sezeryan sonrasi süt gelmeme gibi bi sorunum var rabbim her kezi kurtarsn