elisa123 bir yerde denk gelmiştim böyle bir bilgiye. Ne kadar doğru bilmiyorum. Anne karnındaki bebiş kız olursa annede bu tarz kıllanmalar daha çok oluyormuş. Sebebi anne karnında kız bebeğin birincil cinsiyet özelliklerini oluşturmak için östrojen hormonu üretmesiymiş. Bizde de bu hormon yüksek olduğu için bebeğinki de eklenince doz aşımı olup anne vücudu da tepki olarak testesteron üretimi bir miktar artıyormuş. Bu da kıllanmaya sebep oluyormuş. Doğumdan sonra tüm hormonlar hızla eski haline döndüğü için bu kıllar dökülüyormuş geri