M-Esraa bende klima taktircam.
M-Esraa uyuyamadım kalktım gecede duş aldım ,bayılacam sanki n sıcak bacım ya😒
Didem_678 ben bir aydır uyuyamıyorum yatagımı unuttum valla koltuklarda sürünüyorum
M-Esraa Aynen ya Allah yardımcımız olsun
M-Esraa Bende öyleyim 7 24 giricem nerdeyse