bsrshn1215 Bir haftadır belim de minik sancılar ile bekliyorum . İlk doğumum suni sancı ile oldu sifir açıklık sıfır sancı ile suni verildi ve 24 saat sancı cektim bu kez ciddi bir durum olmadan kesinlikle suni almak istemiyorum ve bekliyorum
miniginannesi3 bsrshn1215 ay beni anlatmissiniz benimde ilkinde oyle oldu insallah ikincilerimiz kolay olur 😌
[silindi] bsrshn1215 ay benimde öyle oldu. Şimdi 28+3 haftalığım. Doğum heyecanı başladı ne olacak nasıl olacak falan. Allah hepimizin yardımcısı olsun 🤲🏻
CgladaP bsrshn1215 ilki benimde öyleydi ve 41 e kadar bekledim şimdi bende asla suni istemiyorum hatta normal istemiyorum. İnşallah 2.ciler kolay bir doğum olur 🙏🏻
Drymomm bsrshn1215 aynı Durumu yaşadım 27 saat suniden sonra yeterince açılma olmadı sezeryan oldum ikincinde sezeryan🥳
bsrshn1215 Kendi sancımı ne olursa olsun beklicem 20 Haziran dan berli bel sancım var bugün ayın 25 i . Ve doktor 20 sinde 2 3 cm açıklık var demişti
bsrshn1215 Kesin kararlıyım doktor iki kez teklif etti şunu sancıyı ama her seferinde eve geldim kabul etmeyip . Doğru olan bu demiyorum ama bunu denemek istiyorum
Bebeklimm bsrshn1215 bende teklif ederse reddedemem diye gitmedim Çarşamba günü ama Pazartesi ye giderim herhalde
bsrshn1215 Hala bel agrısı cekiuorum bide midem bulanıyor hafif . Ama bel agrım üşütürsünüz de olur ya ince ince o şekilde
bsrshn1215 Yarın doktora gidelim diyor eşim doktor da paztetsi gel demişti ama hiç gidesim yok nasıl olacak bilmiyorum . Bu Arada ne hareket ne başka bisey yapmıyorum sadece evde olan 2 yaş bebeğimin arkasın da koşmaca 😋
balbocegimm bsrshn1215 ah cnm bende 2 dogumumuda suniyle yaptim bunda bende almak istemiyorum gerekirse sezeryan olurum ama yinede suni istemiyorum cok korkuyorum senin acilman varmış bence bol bol sguat yürüyüş yap merdiven in çık sicak suya otur perine masajı yap acilman ilerler diye düşünüyorum zaten açılma baslayinca devamı geliyor
Bebeklimm bsrshn1215 bende bir haftadır yalancı sancılar var bugün de sabahtan beri devam ediyor ufak ufak sancılarım bende 39+1 oldum
bsrshn1215 CgladaP insallah bilmiyorum normal den korkmuyorum sadece kendi sancımı çekmem yeterli diye düşünüyorum