35+4 den beri nidicard ilaç kullanıyorum kanamam olmuştu ve 1 cm açıklığım vardı şuan 36+5 teyim ilaca devam ediyorum 37nin başında keseriz demişti doktor ama sanırım nişanım geldi çok hafifte ağrı hissediyorum ama sürekli değil zaten yatıyorum sürekli 36yı tamamlasın istiyorum tam anlamıyla eşimde şuan şehir dışında sizce doğum başlar mı internette bugün yarın doğum olacağına işarettir diyor 😣🤔