Zehra_123 Merhaba kızlar. Benim günüm doldu. Doktor bekle dedi 1 hafta daha. Ne sancı ne de nişan veya suyum var. Korkmaya başladı. Çocuk içerde kakası mı yaparsa diye. Ne yapmalıyım kızlar
Myn17 Zehra_123 korkmayın ben de ilk kızımı 40+4 te doğurdum. Nişanım gelmişti. Eğer o gün gelmeseydi ertesi gün suni sancı ile doğumu başlatacaktı dokturum. Vakti vardır daha.