Kızlar merhaba geçen hafta cuma günü boş gebelikten kürtaj oldum dün cuma günü yani 1. Haftasında hemen adet oldum normalde benim adetim 4 gün sürer 5. Günde bitmiş olur akıntım falan bugün sabahtan beri bakıyorum hiçbir şey yok dün çok yoğun ve ağrılıydı bugün yok 1 gün olmak normal mi acaba her şeyin değişeceğini biliyordum ama bu kadar da normal mi